Sprekers

 

 

Titel Presentator Instelling
Opleiden tot inclusieve ICT-professionals Thea van der Geest Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
What could possibly go wrong? Arne Padmos Hanzehogeschool Groningen
De Stage-App voor Online Stagebegeleiding Esther van der Stappen Hogeschool Utrecht
Eend + vliegtuig + blij gezicht = Ons nieuwe Agile onderwijs Swen Peter Ekkebus Hogeschool Windesheim
Ernst Bolt Hogeschool Windesheim
Arjen Jansen
Projecten met studenten: zo doen wij dat. Teun Lucassen Hogeschool Windesheim
Ervaringen in 100% agile project onderwijs in jaar 1 Gert van Hardeveld Hogeschool Utrecht
Wat is de natuurlijke manier van testen van studenten? Niels Doorn NHL Stenden Hogeschool
Harrie Passier Open Universiteit
Become a crime digger – operation Sledgehammer Niels Doorn NHL Stenden Hogeschool
Jeroen Pijpker NHL Hogeschool
Victor Peters NHL Stenden Hogeschool
Inclusief en flexibel afstuderen bij HBO-ICT in Zwolle Jan Nauta Hogeschool Windesheim
Hacking education with Capture The Flag gamification Daniel Meinsma Haagse Hogeschool
Op reis met nieuw projectonderwijs – Agile in Education Jeroen Pijpker NHL Hogeschool
Victor Peters NHL Stenden Hogeschool
Niels Doorn NHL Stenden Hogeschool
Het ontwerpen van de HAN Master Applied Data Science Stijn Hoppenbrouwers HAN Informatica Communicatie Academie (ICA)
De cloud in ICT-onderwijs Tim Waters Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
DBE in ICT: de student nu eindelijk in de lead? Frederik van der Meulen Noordelijke Hogeschool Leeuwarden
Niels Doorn NHL Stenden Hogeschool
SERF: een gestructureerde opgavenbank voor OO opgaven Harrie Passier Open Universiteit
Tips voor effectieve zelfstudie Nadine van Dormolen Hogeschool Rotterdam
Instappen in het DOT-Framework: een behoefteninventarisatie Koen van Turnhout Hogeschool Utrecht
Danny Plass Saxion /ACT
Hardware inzetten bij cursorisch onderwijs Wouter Bergmann Tiest Hogeschool Rotterdam
Didactiek bij data science onderwijs en onderzoek Tony Andrioli Haagse Hogeschool
Durf te dromen: aansluiting mbo-hbo Bert Stoffers Drenthe College
Niels Doorn NHL Stenden Hogeschool
PRIO, thema Educatie en ICT Robert Schuwer Fontys Hogescholen
Arduino. Een cross-over project Bert Stoffers Drenthe College
Privacy Quotient: Data en de Eindgebruiker Koen van Turnhout Hogeschool Utrecht
Erik Hekman Hogeschool Utrecht
Leren code te verbeteren met automatische feedback Hieke Keuning Hogeschool Windesheim
Geintegreerd leren in de propedeuse: toepassen en feedback Peter Becker Haagse Hogeschool
Maak een programmeerles in 60 minuten! Jan Salvador van der Ven Stichting Groningen Programmeert
Hylke Faber Hanzehogeschool Groningen
Afstudeertafels bij HBO-ICT@Hanze Ronald van Dijk Hanzehogeschool Groningen
Agile software development voor startende HBO-ICT studenten Dan Greve Hogeschool Utrecht
Wouter Leenards Hogeschool Windesheim
Jan van van Rouwendal Hogeschool Windesheim
Ontwikkel framework voor agile projectonderwijs met Scrum Dan Greve Hogeschool Utrecht
‘Overcoming (Big) Gaps in Big Data’ – Een brainstormsessie. Harro Medema Noordelijke Hogeschool Leeuwarden
Martin Bosgra
Wat betekent het als we ICT-artifacten intelligent noemen? Johan Blok Hanzehogeschool Groningen
Kan Augmented Reality bijdragen aan Leren Assembleren? Debbie Tarenskeen HAN / Hogeschool Arnhem en Nijmegen
Vrijwilligers leren zelf dorpswebsites te onderhouden Niek van Diepen HAN / Hogeschool Arnhem en Nijmegen
Praktische Predictie Maya Sappelli HAN / Hogeschool Arnhem en Nijmegen
Agile werken: duh! Professional skills: huh? Loek van der Linde HZ University of Applied Sciences
Een kijkje in de nieuwe generatie ICT examens Gijs Noordergraaf Stichting Praktijkleren
Ethisch handelen in design & development: niet in je eentje! René Bakker Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Ralph Niels Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Emine Tuzkapan
Open leermaterialen zoeken, maken en delen in Wikiwijs Danny Plass Saxion /ACT
Koen van Turnhout Hogeschool Utrecht
Jan Dirk Schagen
De belemmeringen voor open leermaterialen en hun oplossingen Danny Plass Saxion /ACT
Koen van Turnhout Hogeschool Utrecht
Robert Schuwer Fontys Hogescholen
De brede bachelor HBO-ICT als hefboom hybride leeromgeving sandra van steenvelt Haagse Hogeschool
Watch me now! Marcella Veldthuis Haagse Hogeschool
Niek van den Bos Haagse Hogeschool
Stepik in het programmeeronderwijs Pascal van den Bosch Haagse Hogeschool
Duurzaam programmeren, wat is dat? Peter Mazereeuw Hogeschool Rotterdam
De ‘levelkaart’ binnen de opleiding Applicatieontwikkelaar Thijs Creusen Drenthe College
Harmen Steenbergen Drenthe College
Gegevens privacybescherming: Bruikbare en efficiënte technie Afshin Amighi Hogeschool Rotterdam
Toetsing van Flexibel Hoger Onderwijs Michael Franssen Fontys Hogescholen
IT Governance en internationalisatie Job Habraken Haagse Hogeschool
ICT Lyceum: Een succesvolle samenwerking tussen VO en HBO Raymond Blankestijn NHL Stenden Hogeschool
Oefenen met traceren van code (en meer) in 7 toetsjes Martijn Stegeman Universiteit van Amsterdam
Codasium; programmeeronderwijs in onder- én bovenbouw (VO) Luc van Leeuwe Lyceum Kralingen
Blended learning voor Android app development Marco Marcellis Hogeschool van Amsterdam HBO-ICT
Hoe werken robots, studenten en docenten samen? Teade Punter Fontys ICT
De invloed van Psychologisch Kapitaal op studie-uitval Annette van Rooij Hogeschool Rotterdam
Persoonlijk leren in de Multidisciplinaire minor Virtual Rea Kees Rijsenbrij Hogeschool van Amsterdam HBO-ICT
Lisette Vonk Hogeschool van Amsterdam HBO-ICT
Game Development Eric Klok Hogeschool van Amsterdam HBO-ICT
Deeltijd HBO-ICT bij de HvA Iraj Khaksar Hogeschool van Amsterdam HBO-ICT
Meer vrouwen bij HBO-ICT, wie denkt er met ons mee? Jantina Huizenga Hogeschool van Amsterdam HBO-ICT
Applied Artificial Intelligence aan de HvA Pascal Wiggers Hogeschool van Amsterdam HBO-ICT
Ferry Rietveld Hogeschool van Amsterdam HBO-ICT
Mixed Reality met de Hololens als broedplaats voor nieuwe IC Jurrien Bijhold Hogeschool Leiden
Challenge week; een stijle leercurve door gamification Lynn Epping Hogeschool Leiden
Roland Westveer Hogeschool Leiden
LESGEVEN IN KANTOORTUINEN : betekenisvol en efficiënt informatica-onderwijs Klaas Mollema Hogeschool Leiden
De hardware heaven Jeroen de Meij Hogeschool Leiden
Computer Science Certificate Shirley de Wit VHTO, Landelijk expertisebureau meisjes/vrouwen en bèta/techniek
Gender inclusief onderwijs Shirley de Wit VHTO, Landelijk expertisebureau meisjes/vrouwen en bèta/techniek
Workshop: Het Internet of Things in het onderwijs Krijn Hoogendorp ROC van Amsterdam
Integratie Data Science in HBO-ICT Manuel Magallon HZ University of Applied Sciences
Mischa Beckers Hogeschool Zeeland
#nocode #noglory Rimmert Zelle Hogeschool Zeeland
Het nieuwe examenprogramma informatica in het voortgezet onderwijs Jos Tolboom Hanzehogeschool Groningen
#nocode #noglory Rimmert Zelle HZ University of Applied Sciences
#nocode #noglory vervolg Rimmert Zelle HZ University of Applied Sciences
Basecamp & Level up: Leren vanuit levensechte hele taken Linda van den Broek Hogeschool Utrecht
Tijmen Leurs Hogeschool Utrecht
TekkieWorden Viktor Bos Amsterdam Economic Board
Grip op formatieve waardering van 21st century skills Marten Jan van Olphen Pijnenburg Techniek Scouting

Inhoud van de presentaties komen in januari